استفاده از نبات چوبی گیاهی پیرزن دیابتی را راهی بیمارستان کرد

نبات چوبی گیاهی می تواند حاوی انواع مختلفی از داروها باشد که می تواند آنتی بیوتیک، ضد سرفه، مسکن و بنابراین، در مورد دارویی مانند پاراستامول، این نوع فرمولاسیون به افزایش فراهمی زیستی آن کمک می کند و از متابولیسم گذر اول جلوگیری می کند.

از دیگر مزایای این فرم دوزی می‌توان به افزایش انطباق بیمار به‌ویژه اطفال، مناسب برای بیمارانی که مشکل بلع دارند، نیاز به زمان و هزینه کمتری برای تولید آن دارد و کاهش دفعات دوز برای بیمار به دلیل کاهش ضایعات دارو در متابولیسم.

با توجه به تمام این چالش ها و مزایای این فرم دارویی، ما مصمم شدیم که یک نبات چوبی دارویی موثر، مقرون به صرفه و کاربردی که حاوی پاراستامول به عنوان نمونه اولیه است، تولید و تولید کنیم.

بر اساس نتایج، ما قصد داریم چنین اشکال دارویی را با سایر داروهای رایج مورد استفاده در بیماران اطفال و سالمندان ایجاد کنیم.

نبات چوبی گیاهی

تا انطباق بیماران را بهبود ببخشیم و ممکن است این شکل دوز را در بازار فلسطین معرفی کنیم، زیرا بازار دارویی فلسطین فاقد چنین شکل دوزی است.

نبات چوبی 5 گرمی با روش حرارت دهی و انجماد تهیه شد.

پایه در یک بشر آماده شد و ساکارز در آب حل شد و در حالی که حرارت داده شد و در دمای 110 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه به هم زد، سپس شربت ذرت اضافه شد و هم زدن به مدت 30 دقیقه ادامه یافت، در حالی که دما تا 160 درجه سانتیگراد افزایش یافت.

ارزیابی خواص فیزیکی نبات چوبی دارویی برای پارامترهای زیر مورد ارزیابی قرار گرفت:

20 عدد  نبات چوبی گرفته شد و وزن آنها به صورت جداگانه اندازه گیری شد، سپس کل مقدار وزن شد و میانگین وزن محاسبه شد. وزن های فردی با میانگین وزن مقایسه می شود.

نمونه با استاندارد USP مطابقت دارد اگر بیش از دو نبات چوبی خارج از حد درصد نباشد و اگر هیچ نبات چوبی بیش از دو برابر حد درصد تفاوت نداشته باشد، این معیار مشابه شکل دوز قرص است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.