استفاده از کاشی استخری راک در صنعت ساختمان سازی عربستان اجباری شد

شاید عجیب به نظر برسد،  کاشی استخری راک باید انعطاف پذیر باشند. فشار بیش از حد آب نباید باعث ایجاد تنش های داخلی در مواد شود، بلکه باید جبران شود. به لطف این، پایان بسیار طولانی تر است.
سطح مواد غیر متخلخل با ساختار سطحی متخلخل برای استخرها کاملاً نامناسب است. منافذ علاوه بر جذب آب و تجزیه تدریجی، به عنوان محل رشد باکتری ها، کپک ها و سایر میکروارگانیسم ها عمل می کنند.

به همین دلیل، دیوارها می توانند با مخاط پوشیده شوند، که آنها را نه تنها بسیار لغزنده، بلکه برای سلامتی نیز خطرناک می کند.
تنها نوع کاشی که تمام الزامات را برآورده می کند می تواند عایق رطوبتی قابل اعتماد و بادوام و همچنین ایمنی را ارائه دهد.
در انتخاب کاشی استخر به چه نکاتی باید توجه کرد.

 کاشی استخری راک
با توجه به الزامات موادی که در پاراگراف قبل ذکر کردیم، هنگام انتخاب حتما به نکات زیر توجه کنید:
فقط موادی را انتخاب کنید که سطحی کاملاً صاف و بدون منافذ قابل مشاهده داشته باشند.
هر تولید کننده ای که در تولید دقیقاً انواع کاشی های استخر تخصص دارد، علامت گذاری مناسب را روی محصولات خود قرار می دهد.

این نشان می دهد که مواد برای کدام سطح در نظر گرفته شده است برای تکمیل کف، دیوارهای جانبی، مراحل زیر آب یا منطقه مجاور استخر و غیره. همه آنها ممکن است در درجه جذب آب و کلاس ضد لغزش متفاوت باشند.

این را باید در نظر گرفت؛ طبق استانداردهای اروپایی، کاشی های در نظر گرفته شده برای تکمیل اتاق های مرطوب به سه کلاس لغزش A، B و C تقسیم می شوند.

بر اساس این تقسیم بندی، علامت گذاری مربوطه با حروف لاتین به مواد اعمال می شود که به معنای حداقل زاویه است. بنابراین از شیب کلاس A به این معنی است که در یک سطح پابرهنه مرطوب می توانید حداکثر زاویه شیب 12 درجه را حفظ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.