ممنوعیت استفاده ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز موج اعتراضی شدید راه انداخت

ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز ورقی فولادی است که در هنگام تولید با عیار خاصی از روی پوشش داده شده است.

چنین پوششی به ورق اجازه می دهد تا خواص “فولاد ضد زنگ”  مقاومت در برابر خوردگی را به دست آورد. همه تولیدکنندگان نسبت به تولید این ماده وجدان نیستند. به همین دلیل، کیفیت آسیب می بیند.

برای انتخاب آهن گالوانیزه مناسب، باید روش های ساخت و زمینه های استفاده را مطالعه کنید.

ساخت آهن گالوانیزه با یک فلز معمولی شروع می شود که معمولاً فولاد است. قبل از گالوانیزه کردن، مواد پخته می شوند. سپس، ورق ها به دستگاه های مخصوص گالوانیزه گرم می روند، جایی که در یک “حمام” با روی مذاب غوطه ور می شوند.

در فرآیند چنین پردازشی، یک پوشش روی روی ورق اعمال می شود. هرچه بیشتر در “حمام” باشد، پوشش ضخیم تر است.

ورق گالوانیزه کرکره ای مشمول گواهی اجباری GOST 14918-80 است.

همانطور که قبلا ذکر شد: مزیت اصلی گالوانیزه مقاومت در برابر خوردگی است. ورق گالوانیزه کرکره ای با روکش ضخیم روی قادر است برای مدت طولانی حتی در معرض محیط های تهاجمی کار کند. گالوانیزه به دلیل دوام و ظاهر بسیار ارزشمند است.

ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز

در بسیاری از زمینه های ساخت و ساز و تولید استفاده می شود:

1. سقف کاری. برای ایجاد و تقویت شیب های سقف از ورق های آهن گالوانیزه استفاده می شود. در تولید، ورق گالوانیزه کرکره ای به تخته موجدار یا کاشی فلزی تبدیل می شوند که در نصب نیز استفاده می شود.

2. تولید نرده. ورق گالوانیزه کرکره ای به دلیل استحکام و دوام می تواند به عنوان پایه نرده ها استفاده شود.

3. تولید سیستم های زهکشی و ظروف. نقش تعیین کننده وزن کم مواد و مقاومت در برابر رطوبت است. یک ناودان یا یک ظرف گالوانیزه مدت زمان زیادی دوام می آورد.

4. سایر زمینه های استفاده. ورق گالوانیزه در صنعت خودرو با ارزش است: قطعات و بدنه از آن ساخته می شود. در هر قسمت دیگری که به استفاده از مواد مقاوم در برابر آسیب مکانیکی نیاز است مفید است.

شما می توانید فلز گالوانیزه در کیروف را از سازنده در شرکت زره پوش خریداری کنید. شما می توانید از طریق تلفن: 340-370 یا در وب سایت شرکت ما از قیمت های گالوانیزه در کیروف مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.