نبات نگین یزد استفاده شده به عنوان داروی مسکن در اروپا خبرساز شد

کلمه قنادی به معنای کسی است که  نبات و سایر شیرینی ها درست می کند، بنابراین از شکر شیرینی پزی در شیرینی پزی و پخت شیرینی پزی بسیار استفاده می شود.

نبات نگین یزد یک نوع مرغوب از نبات ها است.

شکر نبات با شکر فوق ریز یا شکر نانوایی یکی نیست. این محصولات از شکر گرانول ریزتر هستند، اما به خوبی شکر شیرینی پزی نیستند.

آیا می توانید شکر را جایگزین شکر کنید؟
پاسخ کوتاه: گاهی اوقات. اما برای چند خبر خوب ادامه مطلب را بخوانید.

شیرینی سازی منطقه ای است که جایگزینی تصادفی ایده خوبی نیست، مگر اینکه مطمئن باشید که چه کاری انجام می دهید. بنابراین اگر در حال درست کردن نبات هستید، باید از هر نوع شکری که دستور غذا می خواهد استفاده کنید.

نبات نگین یزد

علاوه بر این، دستور العمل هایی که به جای شکر دانه ریز به پودر قند نیاز دارند، اغلب انجام می شود.

نبات ها و آیسینگ ها از شکر شیرینی پزی استفاده می کنند زیرا به راحتی حل می شود و قوام یکنواختی ایجاد می کند.
گاهی اوقات از پودر قند برای گردگیری رویه دسرها استفاده می شود. شکر گرانول همان اثر را به شما نمی دهد.
برخی از دستور العمل های کوکی ها و کیک ها به پودر قند نیاز دارند، به طور کلی به این دلیل که غلظت غلیظ تر را هدف قرار می دهد. شکر گرانول به دلیل کریستال های بزرگترش نسبت به شکر شیرینی پزی هوای بیشتری را وارد خمیر می کند.
در مواردی از این دست، می توانید شکر گرانول را جایگزین کنید و با وجود اینکه دستور پخت به اندازه مورد نظر کامل نخواهد بود، به شرطی که از همان مقدار شکر استفاده کنید، شیرینی مناسبی خواهد داشت.

شکر را باید بر اساس وزن جایگزین کنید، نه بر اساس حجم.

بنابراین اگر در یک دستور غذا 1 فنجان پودر قند نیاز دارید و می خواهید از شکر دانه ریز استفاده کنید، نمی توانید فقط از 1 فنجان استفاده کنید. قبل از استفاده از گرانول های پلی ساکارید باید وزن یک فنجان پودر قند را بدانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.