گران شدن پارکت لمینت قابل شستشو در غرب امریکا

اگر می خواهید سبک خاصی را در خانه خود ایجاد کنید، انتخاب کفپوش می تواند نقطه کلیدی در شکل گیری این سبک باشد زمینی که روی آن راه می رویم هم راحتی و کیفیت زندگی و هم سبک زیبایی شناختی را تعیین می کند.

وقتی صحبت از کف پوش می شود، البته اولین چیزی که به ذهن ما می رسد مدل های پارکت است کف پارکت فضاهای نشیمن بسیار شیک و مدرنی را ایجاد می کند و همچنین تجربه ای را ایجاد می کند که می توانید با لذت روی آن قدم بزنید.

کفپوش پارکت یکی از بهترین گزینه ها برای عایق حرارتی است و با مدل ها، رنگ ها و ضخامت های متفاوتی که دارد، هم اقتصادی است، هم ماندگاری بالایی دارد و هم مفید.

بنابراین، چگونه پارکت را انتخاب کنیم؟ چگونه می توانیم تصمیم بگیریم که کدام پارکت لمینت قابل شستشو برای خانه ما و ما مناسب تر است، در حالی که گزینه های زیادی با مدل های پارکت، رنگ ها، تکنیک های کفپوش و ضخامت ها پیش روی ماست؟ نکاتی که در انتخاب پارکت باید به آن توجه کنید در اینجا آمده است.

کف-دیوار-سقف: سه عنصر کلیدی که سبک زیبایی شناختی و حس فضای داخلی را ایجاد می کند.

تعامل بین این سه سطح، رنگ، الگو، نور و غیره بسته به انتخاب، ظاهر کلی زیبایی و انرژی اتاق را به شدت تغییر می دهد کف اساس اتاق، وزن، شخصیت آن و همچنین سایر عناصر طراحی، از جمله انتخاب مبلمان و دکور را تشکیل می دهد.

کف جایی است که زیبایی شناسی و سبک عملکرد را به هم می رسانند بنابراین، زمانی که نیاز به انتخاب بین مدل های مختلف پارکت برای خانه خود دارید، یکی از نکات اصلی که باید در نظر بگیرید، سبک زیبایی است.

از آنجایی که کف پایه کل دکوراسیون را تشکیل می دهد، باید در انتخاب پارکت به سبکی که می خواهید بسازید و مبلمان و هماهنگی رنگ در اتاق ها دقت کنید پس چگونه باید از بین رنگ، سطح، طرح، سختی و انواع چوب، پارکت ها را انتخاب کنیم؟