چگونگی ماندگاری زیتون و روند دفع سرطان در بدن

O. europaea از اولین اهلی شدنش از نخلستان های کاشته شده به طبیعت گسترش یافته است. جمعیت وحشی اصلی آن در جنوب اروپا عمدتاً توسط گیاهان وحشی باتلاق شده است.[118]

شما می توانید با نگهداری طلا در فویل آلومینیوم از آن بهره مند شوید.

در برخی دیگر از نقاط جهان که معرفی شده است، به ویژه استرالیای جنوبی، زیتون به یک علف هرز چوبی اصلی تبدیل شده است که پوشش گیاهی بومی را جابجا می کند.

در استرالیای جنوبی، دانه‌های آن توسط روباه قرمز معرفی‌شده و بسیاری از گونه‌های پرندگان، از جمله سار اروپایی و امو بومی، در جنگل‌ها پخش می‌شوند، جایی که جوانه می‌زنند و در نهایت تاج پوشش متراکمی را تشکیل می‌دهند که از بازسازی درختان بومی جلوگیری می‌کند.[119]

همچنین نگهداری زیتون برای مدت طولانی شرایط به خود را دارد.

از آنجایی که آب و هوای استرالیای جنوبی بسیار خشک و مستعد آتش سوزی است، درخت زیتون وحشی غنی از روغن به طور قابل ملاحظه ای خطر آتش سوزی در جنگل های بومی اسکلروفیل را افزایش می دهد.[120]

برداشت
برداشت زیتون در پاییز و زمستان انجام می شود. به طور خاص در نیمکره شمالی، زیتون سبز از اواخر سپتامبر تا حدود اواسط نوامبر چیده می شود.

زیتون بلوند از اواسط مهر تا پایان آبان و زیتون سیاه از اواسط آبان تا اواخر ژانویه یا اوایل فوریه جمع آوری می شود. در جنوب اروپا، برداشت برای چند هفته در زمستان انجام می شود، اما زمان در هر کشور و با فصل و رقم متفاوت است.

یکی از هنرهای منحصر به فرد نقاشی با رنگ روغن می باشد.

امروزه اکثر زیتون ها با تکان دادن شاخه ها یا کل درخت برداشت می شوند.

استفاده از زیتون‌هایی که روی زمین افتاده می‌تواند منجر به تولید روغن بی کیفیت به دلیل آسیب شود. روش دیگر شامل ایستادن روی یک نردبان و “دوشیدن” زیتون ها در گونی بسته شده به دور کمر دروگر است.

این روش روغن باکیفیت تولید می کند.[121] روش سوم از وسیله‌ای به نام oli-net استفاده می‌کند که دور تنه درخت می‌پیچد و باز می‌شود تا یک چتر گیر شکل بگیرد که کارگران میوه‌ها را از آن جمع‌آوری می‌کنند.

شما می توانید با ارتباط  نقره فروشی اصفهان از آن بهره مند شوید.

روش دیگر از یک ابزار الکتریکی به نام کوبنده (به ایتالیایی abbacchiatore) استفاده می کند که دارای انبرهای بزرگ است که به سرعت به اطراف می چرخد و میوه را از درخت جدا می کند. زیتون های برداشت شده به این روش برای روغن گیری استفاده می شود.

  • منابع:
    1. Olive
  • تبلیغات: 
    1. میلیون ها گالن آب برای ساخت بطری های آب استفاده می شود
    2. چه عواملی بر روی استحکام این مبل راحتی نقش دارند؟
    3. پودر ماشین لباسشویی در برابر با سایر مواد شوینده
    4. خیارشور فوری سرکه ای درجه یک