لباسی که با پوشیدن آن اخلاق و شخصیت تغییر می کند!

مقاله تمرین FSA: لباس در طول زمان لباس در بسیاری از فرهنگ ها برای هزاران سال وجود داشته است و لباس ها در طول این سال ها در سبک و عملکرد خود پیشرفت کرده اند.
از پوشاک آماده استفاده شده مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای در جنگ داخلی آمریکا گرفته تا استفاده از رایانه برای طراحی لباس در قرن بیست و یکم، لباس از منشأ خود فاصله زیادی گرفته است.
ترجیحات در لباس نیز به شدت تغییر کرد، و از ترجیح سبک به راحتی به راحتی بر استایل تغییر کرد و بارها در طول سال ها بارها برگشت.
به طور کلی، تکامل لباس یکی از بزرگترین تحولات از نظر اقلام برای انسان بوده است شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک و به احتمال زیاد در آینده با فناوری جدید و بهتر رشد بیشتری خواهد کرد.
اولاً، در طول سال های حول و حوش زمان آمریکایی ها…نمایش مطالب بیشتر…
بیشتر اوقات فقط ثروتمندان می‌توانستند لباس‌هایشان را دوخت کنند. این به این دلیل است که ممکن است “چندین یراق در ماه” (منبع 2. 6) فقط برای ساخت یک کت طول بکشد.
لباس
با این حال، زمانی که خیاطی برای اولین بار شروع شد، یک لیتر چند لیوان است این مورد نبود. زمانی که خیاطی برای اولین بار شروع شد، مردم اغلب مجبور بودند به لباس هایشان دوخته شوند و لباس پوشیدن را سخت کنند.
لباس‌های خیاطی نیز با جزئیات زیبایی‌شناختی بسیار بیشتری طراحی می‌شدند، مانند تصاویری که «با دست گلدوزی شده‌اند» (منبع 2. 5) که به این معنی بود که لباس‌ها ساعت‌ها طول می‌کشد تا تمام شود.
این لباس‌های فانتزی نمادی از ثروت بودند، زیرا فقط ثروتمندان می‌توانستند این لباس‌ها را به صورت سفارشی برایشان بسازند.افراد طبقه پایین یا متوسط اغلب اعضای خانواده خود را داشتند که برای آنها لباس درست می کردند، زیرا نمی توانستند خیاط داشته باشند.
بیشتر لباس‌های ساخته شده توسط آموزش بستن روسری لاکچری افراد طبقه پایین تا متوسط فقط از «یک یا دو تکه پارچه» ساخته می‌شدند (منبع 2. 4) به منظور حفظ پارچه برای لباس‌های دیگر. زمانی که خیاطی از ساختن طرح های فانتزی به ساخت لباس هایی تبدیل شد که به خوبی بدن و ظاهر خوبی داشتند.
  • منابع:
    1. Essay About Clothing Over Time
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
    4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC