قوانین جدیدی از سوی کشور هند برای واردات محصول مطرح شد!

کشور هند برای واردات محصول به کشورش برخی قوانینی را طراحی کرده است تا جلوی بحرانهای کمبود غذا و مواد مورد نیاز مردم کشورش را بگیرد.

خیار درختی محلی

یکی از گیاهان خانواده کدوییان خیار درختی محلی است که رنگ آن سبز روشن است و شرایط نگهداری و پرورش خیار درختی اینگونه است که باید خاک مناسب خیار درختی را تهیه کنید یعنی ph مناسبی برای خاک فراهم کنید.

هلو انجیری عسلی

اگر شما قصد تهیه یک میوه خوش رنگ و خوش طعم را دارید هلو انجیری عسلی گزینه خوبی به حساب می آید، این محصول بومی کشور چین بوده و در نقاطی از کشور ما نیز کشت می شود از دلایل مهم کشت آن می توان به طعم عالی و دوام بالای آن در برابر عوامل محیطی اشاره کرد. هر میوه دارای ظاهری خاص است این محصول نیز دارای شکلی گرد بوده و طعمی بی نظیر دارد.

ماهی قزل آلا طلایی

بدن انسان ها که امروزه در برخورد با آلودگی شهری بسیار ضعیف و ناتوان شده است باید از طریقی ویتامین و مواد مغزی به آن رسانده شود ماهی قزل آلا طلایی که در سراسر ایران پخش می شود. می تواند نمونه خوبی برای یک وعده غذایی مناسب و مقوی باشد که بسیاری از نیازهای ویتامینی بدن ما را برطرف خواهد کرد.

لوبیا چیتی شاهسوند

فواید لوبیا چیتی شاهسوند به قدری زیاد است که با استفاده کردن و یا گذاشتن آن در برنامه های غذایی می تواند تاثیرات مثبتی را برایتان به همراه داشته باشد. از آنجایی که این حبوبات دارای فیبر فراوان است می تواند برای کسانی که به دنبال رژیم لاغری هستند بسیار مناسب باشد.