فرغون پلاستیکی اسباب بازی جان کودکی را در خلیج فارس نجات داد

چگونه بفهمیم کدام ولتاژ را انتخاب کنیم؟

انتخاب بستگی زیادی به سن کودک و شخصیت او دارد.

یعنی اگر پسر یا دختر شما یک ساله است، اما اهل ماجراجویی است و دوست دارد در گاری سواری کند، اسباب بازی های موتوری دیگر را امتحان کرده است یا به سادگی نمی ترسد، می توانید یک ماشین برقی 12 ولتی برای کودکان بخرید، زیرا برای کودکان 1 تا 5 تا 6 ساله (بسته به مدل) مناسب است و به سرعت 5-6 کیلومتر در ساعت می رسد.

از طرف دیگر، اگر کوچولوی شما 3 ساله است، اما برعکس است، بهتر است تجربه را با یک کالسکه 6 ولتی شروع کنید، زیرا حداکثر سرعت آن کم است، تا 3-4 کیلومتر در ساعت و آنها می تواند به شیوه ای متفاوت با حرکت سازگار شود.

برای بزرگترها، بین 5 تا 9-10 سال، اولویت است اگر به دنبال کالسکه ای هستید که کمی کار کند، ماشین های کودکان 24 ولتی عالی هستند، زیرا بسیار قوی هستند و به سرعت 5-6 کیلومتر در ساعت می رسند.

اما اگر چیزی که کوچولوی شما دوست دارد طراحی است و شما قیمت مقرون به صرفه را دوست دارید… ما مطمئن هستیم که یک ماشین برقی 12 ولتی تمام انتظارات کودکان و بزرگسالان را برآورده می کند.

3- ماشین برقی بچه گانه چه مارکی بهتره؟

خودروهای برقی کودکان دارای مجوز هستند همچنین امروزه فرغون پلاستیکی اسباب بازی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است

اوی رسمی بسیاری از برندهای واقعاً محبوب خودرو، با تمام نشان ها و آرم هایشان و حتی جزئیات کوچکی که یادآور خودروهای واقعی است روی آنها مشاهده می شود.

بچه های ما اکنون می توانند ماشین ما را برانند، اما به صورت مینیاتوری عالیه! بسیاری از مادران و پدران در این فکر هستند که بهترین مارک برای خرید برای فرزندانشان چیست.

ما معتقدیم که هیچ برندی بهتر از دیگری وجود ندارد با این حال، ترجیحات خاصی در کودکان و والدین آنها وجود دارد در مرحله بعد، 3 برند برتر فروشگاه آنلاین ما را کشف کنید:

ویژگی این برند ارائه خودروهای برقی برای کودکان با ذات ظریف است آنها مدل های بزرگ و با تمام امکانات اضافی هستند کوچولوها آنها را دوست دارند، به خصوص مدل BMW X6 12v، مناسب برای کودکان 1 تا 5-6 ساله با درهای باز، چراغ در چراغ های جلو، چرخ های لاستیکی EVA، صداهای واقعی و موارد دیگر.

آئودی همیشه محبوب است و وقتی صحبت از ماشین های کودکان می شود تفاوتی ندارد این طرح های ورزشی جوان پسند و چشمگیر را به بچه های کوچک ارائه می دهد، به همین دلیل است که آنها از سنین پایین به آنها توجه می کنند.

در واقع، پرفروش‌ترین مدل آئودی، آئودی R8 12v است، کالسکه‌ای طراحی شده برای کودکان 1 تا 4 ساله که شروع به رانندگی کرده‌اند و به دنبال طرحی با رنگ‌های روشن، صندلی‌های چرمی راحت و EVA بسیار مقاوم هستند. چرخ های لاستیکی، از جمله موارد اضافی دیگر، مانند چراغ های LED، موسیقی، صداهای راه اندازی و غیره.