روند دوخت کت زنانه جدید انقلاب جدیدی در صنعت طراحی لباس ایجاد کرد

آهسته مد چیست و اهمیت آن
شرکت های بزرگ مد، خرید لباس های ارزان و بی کیفیت را که به سرعت خراب می شوند و نیاز به تعویض مکرر دارند، تبلیغ می کنند.

واقعیت این است که این برندهای بزرگ بودجه تبلیغاتی هنگفتی دارند و در همه کانال های رسانه ای و در همه مراکز خرید حضور دارند.

یک تولیدکننده کوچک مد پایدار هرگز نمی تواند تا این حد قابل مشاهده باشد زیرا پرداخت هزینه تبلیغات در این سطح غیرممکن است.

این روند بر محیط زیست، افرادی که در صنعت نساجی کار می کنند و سلامت ما تاثیر منفی می گذارد.

در دوخت کت زنانه جدید از دو ردیف دکمه بزرگ استفاده می شود

لباس های ساخته شده از مواد مصنوعی مانند پلی استر برای تولید به منابع طبیعی نیاز دارند و چرخه عمر طولانی دارند، به این معنی که زمان زیادی طول می کشد تا تجزیه شوند همچنین در فرآیند تولید این لباس ها گازهای گلخانه ای آزاد می شود که به گرم شدن کره زمین کمک می کند.

علاوه بر این، بیشتر لباس‌های ارزان قیمت در کشورهای در حال توسعه تولید می‌شوند، جایی که قانون‌گذاری در این زمینه آسان‌تر است و افرادی که در این کارخانه‌ها کار می‌کنند پول کمی دریافت می‌کنند و شرایط کار اغلب ضعیف است.

برای مقابله با این اثرات منفی، جنبش آهسته مد پدید آمده است که مصرف و خلق لباس را به صورت آگاهانه و مسئولانه ترویج می کند.

کت زنانه

مد آهسته بر کیفیت تمرکز می کند، نه کمیت، و در تقاطع سه دسته قرار دارد:

مد پایدار، مد اخلاقی، مد اکو

این بدان معناست که لباس ها باید طوری طراحی شوند که بتوان آنها را برای مدت طولانی تری پوشید و قابل تعمیر یا استفاده مجدد باشد.

به عنوان مثال، لباس های ساخته شده از مواد طبیعی مانند پنبه، کتان یا پشم آب پز دوام بیشتری نسبت به لباس های ساخته شده از پلی استر یا سایر مواد مصنوعی دارند همچنین لباس هایی که در داخل تولید می شوند به جای واردات از کشورهای دیگر با کاهش هزینه های حمل و نقل تاثیر کمتری بر محیط زیست دارند.

مد آهسته و مد پایدار ما را تشویق می‌کند تا روی کمد لباس‌هایی با کیفیت، پایدار و مسئولیت‌پذیر سرمایه‌گذاری کنیم که برای مدت طولانی‌تری به ما خدمت کند.

لباس‌هایی که از مواد طبیعی مانند پنبه یا پشم آب‌پز ساخته شده‌اند، پوشیدن راحت‌تر هستند، در درازمدت بهتر به نظر می‌رسند و تعمیر یا استفاده مجدد آسان‌تر هستند.

علاوه بر این، با انتخاب لباس‌های تولید شده محلی، می‌توانیم به حمایت از صنعت محلی و کاهش اثرات زیست‌محیطی خود کمک کنیم.