دستگاه ساکشن دهان باعث تقویت حافظه در زنان بالای 40 سال می شود

در پیشگیری و مدیریت وقایع خونریزی دهانی، عوامل خطر شناسایی شده در گزارش در واقع ضروری هستند این شامل درخواست و ارزیابی صحیح معاینات اضافی است، در صورتی که تاریخچه به طور خاص این را نشان دهد.

بعد از جراحی دهان برای جلوگیری از عفونت دهانی می توانید چند جلسه از دستگاه ساکشن دهان استفاده کنید

با این حال، حتی پس از ارزیابی دقیق بالینی بیمار و بررسی های تکمیلی وی، ممکن است حوادث خونریزی به دلیل وجود عوامل اتیولوژیک موضعی (به عنوان مثال، تغییرات آناتومیکی، عروق بزرگتر، افزایش فیبرینولیز موضعی به دلیل عفونت ها و فرآیندهای غیر التهابی درمان شده) رخ دهد در این موارد، ترکیب تخصص فنی با در دسترس بودن روش‌های هموستاتیک موضعی از پیش انتخاب شده ضروری است.

روش های هموستاتیک موضعی
در میان روش های هموستاتیک موضعی مورد اشاره و مطالعه شده در متون علمی، ترانگزامیک اسید برجسته است در فرمول فعلی خود (Kin Exogel)، این ماده اجازه می دهد تا محتوای بیشتر و عملکرد موضعی بدون جذب سیستمیک ظاهری داشته باشد، زیرا وسیله نقلیه آن به شکل یک ژل چسبنده خوراکی است استفاده از آن می‌تواند در روش‌های آلوئولی و لثه‌ای یا بعد از بیوپسی مفید باشد، به‌ویژه زمانی که با بخیه‌های عظیم همراه باشد.

این دارو با مهار فرآیند فیبرینولیز موضعی و بزاق روی لخته جراحی تازه تشکیل شده عمل می کند به این ترتیب، ترانکسامیک اسید اجازه می دهد تا لخته قبل از اینکه به سرعت توسط پروتئازهای سیستم فیبرینولیتیک موجود در بزاق انسان حل شود، تثبیت شود.

توجه به این نکته ضروری است که برای دستیابی به هموستاز عالی، همیشه باید از کمترین آسیب ممکن از روش جراحی با جابجایی مناسب فلپ ها و همپوشانی لبه ها و همچنین بخیه زدن کافی استفاده کنیم.

جراح با تفسیر مشکلات سیستمیک و برنامه ریزی مداخلات خود با اقدامات موضعی موثر، همراه با جهت گیری واضح و موثر بیمار، نقش کلیدی در کنترل و مراقبت موضعی برای جلوگیری از عوارض پس از جراحی ایفا می کند.