دردسر ساز شدن دمپایی پلاستیکی برای دزد نادان!

نپوشیدن دمپایی مناسب فشار مضاعفی به اعصاب پا وارد می کند و در نتیجه درد زیادی ایجاد می کند.

قبل از خرید دمپایی نیکتا مردانه مناسب باید به برخی نکات توجه داشت. به عنوان مثال، عمدتاً دیده می شود که دمپایی فقط برای پوشیدن خریداری می شود، نه با تست اندازه گیری مناسب. بنابراین، می تواند به یک مشکل مهم برای پا تبدیل شود.

دمپایی پلاستیکی

قسمت پایین دمپایی باید مطابق با اندازه گیری صحیح پا باشد در غیر این صورت، در حین پیاده روی زیاد یا در حین انجام هر گونه فعالیت بدنی، تعادل مناسب می تواند به هم بخورد و فشار غیرضروری به استخوان های پا وارد شود فشار مداوم روی پاها می تواند باعث نگرانی شود.

این قسمت داخلی کفی است که به کف پا راحتی می دهد این یک ساختار کوسن مانند است که باید به اندازه نیاز نرم باشد و کفی برای حمایت مناسب از پای فرد ضروری است کفی های خیلی تنگ معمولا به کف پا آسیب می زند.

نه خیلی سفت و نه خیلی شل باشد در غیر این صورت، خطر سقوط می تواند افزایش یابد گرفتن باید به این صورت باشد، پنجه های فرد را نگه دارد و مانع فعالیت بدنی نشود.

هنگام خرید دمپایی هایی که به طور مداوم پوشیده می شوند، در اندازه گیری صحیح پای خود مصالحه نکنید. نه سایزهای کوچکی که در حین پوشیدن پخش می شوند و گشاد می شوند و نه سایزهای بزرگ را با در نظر گرفتن راحتی خریداری نکنید. دمپایی های پلاستیکی فقط روی شن و ماسه راحت هستند. تسمه ها را می توان در حین راه رفتن روی زمین سفت کرد. این روزها گزینه های بی شماری از کفش در بازار موجود است. همچنین گزینه های زیادی برای کسانی که از صافی کف پا رنج می برند و کسانی که فقط به دمپایی با ساپورت قوس نیاز دارند، وجود دارد.