تولید لباس مخصوص برای کارهای روزمره!

در طول قرن هجدهم، بین لباس کاملی که در دربار و برای مناسبت‌های رسمی پوشیده می‌شد، و لباس‌های روزمره یا لباس‌های روزانه، تمایز قائل شد. با گذشت دهه ها، موارد کمتر و کمتری خواستار لباس کامل بودند که در پایان قرن ناپدید شدند.

یکی ار انواع لباسها مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای  می باشد.

لباس کامل از سبک های دربار فرانسه پیروی می کرد، جایی که ابریشم های غنی و گلدوزی های استادانه حاکم بود. مردان به پوشیدن کت، جلیقه و شلوار برای لباس کامل و برهنه کردن ادامه دادند.

گاهی اوقات اینها از همان پارچه و تزئینات مشابه ساخته می شدند که نشان دهنده تولد کت و شلوار سه تکه بود.

شما می توانید با شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک ار آن برخوردار شوید.

شبح‌های زنانه حلقه‌های کوچک و گنبدی شکل در دهه‌های 1730 و اوایل دهه 1740 را نشان می‌داد، که برای پوشیدن رسمی دربار به وسیله حلقه‌های کناری یا پانیری‌ها که بعداً تا سه فوت به دو طرف در بارگاه ماری آنتوانت گشاد شد، جابه‌جا شدند.

شاید این سوال برایتان پیش آید که یک لیتر چند لیوان است و میتوانید ار آن استفاده کنید!

مد به اوج فانتزی و تزئینات فراوان رسید، قبل از اینکه اشتیاق جدید برای ورزش در فضای باز و فعالیت های روستایی و جنبش طولانی مدت به سمت سادگی و دموکراتیزه کردن لباس تحت تأثیر ژان ژاک روسو و انقلاب آمریکا به یک حالت کاملاً جدید منجر شود. پیروزی خیاطی پشمی بریتانیا پس از انقلاب فرانسه.

در ضمن با مشاهده آموزش بستن روسری لاکچری  از آن می توانید بهره مند شوید.

برای لباس‌های زنانه، پنبه‌های هندی، به‌ویژه چینی‌های چاپ شده، به‌تعداد زیاد به اروپا وارد می‌شد و در اواخر آن دوره، لباس‌های موسلین سفید ساده مد شد.

  • منابع:
    1. History of clothing and textiles
  • تبلیغات: 
    1. مصرف میوه خشک و خواص آن برای بدن
    2. استفاده از دستگیره کابینت در تمامی زمینه ها
    3. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک
    4. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!