برملا شدن راز موفقیت شرکت اپل در سالهای اخیر!

راز موفقیت شرکت اپل در کسب و جذب مشتری برملا شد. این شرکت با طراحی مدرن و زیبا محصولات خود بازار جهانی را در دست گرفته است.

خیار خاردار ایران

خیار خاردار ایران از محصولاتی است که صادراتش از ایران در شرایط بسیار خوبی است و تولید آن در کشور زیاد می باشد و ظرفیت تولید بیشتر هم وجود دارد. خیار در ایران اکثرا به صورت گلخانه ای و بوته ای کشت می شود و همان طور که می دانید تولید خیار گلخانه ای در تمام ایام سال انجام می شود.

کاکوتی کوهی سرسان

یکی از گیاهان پر خاصیت و محبوب که از خانواده نعنا بوده و برای طعم دهندگی و خواص بی نظیر آن مورد استفاده قرار می گیرد کاکوتی کوهی بوده طبعی گرم و خشک داشته و در گونه های مختلفی وجود داشته که یک مدل آن کاکوتی کوهی سرسان گل دار که بیشتر در خاورمیانه و آسیایی مرکزی بیشتر یافت می شود.

لباس نوزاد دکمه دار

تولید کننده از بهترین نمونه از پارچه های نخی، پنبه ای یا از پارچه نخ پنبه بدون هیچ الیاف طبیعی استفاده کرده و انواع لباس نوزاد دکمه دار برای نوزادان پسر و دختر به صورت جداگانه تولید نموده تا علاوه بر راحتی و بدون ضرر بودن این البسه برای کودک بتوان لباس را بسیار راحت تعویض نمود.

سرنگ انسولین آوا

خرید سرنگ انسولین آوا سر جدا با توجه به کاربرد خاص و ویژه آن برای نمونه برداری های مختلف بسیار مناسب می‌ باشد. تقاضا برای خرید سرنگ در داخل و خارج کشور زیاد است.