استفاده از کفش ایمنی برق در شب دامادی ترامپ

کلاس حفاظتی S1P

کلاس حفاظتی S1P همان ویژگی های کلاس حفاظتی S1 را دارد کفش های این کلاس حفاظتی با محافظ نفوذ تکمیل می شوند این زیره میانی در استیل یا به عنوان یک نوع بدون فلز موجود است.

هنگامی که خطرات از پایین تهدید می شود مهم است اشیاء نوک تیز در اطراف، ناخن ها و اشیای مشابه که می توانند سلامت پا را از پایین تهدید کنند.

زمینه های کاربرد، به عنوان مثال، در نازک کاری و تجارت است، که در آن از پایین نیز خطراتی وجود دارد، اما محیط کار نسبتاً خشک است.

کلاس حفاظتی S2

در کلاس حفاظتی S2، کفش ایمنی برق باید تمامی الزامات کلاس S1 را داشته باشد. علاوه بر این، این کفش مشمول الزامات نفوذ آب و نفوذپذیری آب است. نفوذ آب (که به صورت افزایش جرم پلاکت نساجی پس از 60 دقیقه بیان می شود) نباید از 0.2 گرم تجاوز کند و جذب آب نباید از 30 درصد تجاوز کند. مهم: کلاس حفاظتی S2 هیچ حفاظت نفوذی ندارد.

کلاس حفاظتی S2 برای فعالیت های دشوار در محیط مرطوب مناسب است بتن کاری، کار در فاضلاب یا کار آب و در فرآوری مواد شیمیایی مکان های ممکن است.

کلاس حفاظتی S3

یک کفش S3 الزامات کلاس حفاظتی S2 را برآورده می کند این کفش با محافظت در برابر نفوذ و یک زیره پروفیل مانند در سری SAFETY-GRIP تکمیل شده است برای بهبود مقاومت در برابر لغزش و پا مطمئن با طراحی زیره با ضخامت پروفیل 6 میلی متری، لبه ها و اریب های اضافی چسبندگی و پایداری عالی را حتی در شرایط شدید زمین در فضای باز تضمین می کند.

کفش های ایمنی کلاس S3 برای کارهای سخت در محل ساخت و ساز، در محل ذخیره سازی هنگام کار با کامیون های پالت، پالت، لیفتراک یا در مهندسی عمران مناسب هستند.

آیا می خواهید در مورد کلاس های حفاظتی مربوطه و انواع چیزهای مفید بیشتر بدانید؟ سپس به فرهنگ لغت کفش ما نگاهی بیندازید .