استفاده از کشمش پلویی سیاه در تهیه غذا مجلس خبرگان

کالری و ویژگی های تغذیه ای
لازم به ذکر است کشمش پلویی سیاه یک غذای بسیار کالری است (100 گرم محصول در واقع قادر است 283 کیلوکالری بدن را تامین کند) و دقیقاً به همین دلیل است که توصیه می شود مصرف آن را محدود کنید، به خصوص اگر می خواهید وزن کم کنید یا به سادگی حفظ کنید.

وزن بدن تحت کنترل (سلطان ها را نیز می توان به راحتی در رژیم غذایی گنجاند، نکته مهم این است که از دوز 40 گرم در روز تجاوز نکنید)در واقع، این ماده غذایی است که عمدتاً از کربوهیدرات ها، با مقدار متوسطی از فیبر و پروتئین تشکیل شده است، اما با مقدار زیادی نمک های معدنی، از جمله فسفر، پتاسیم، آهن، سدیم و فوتبال مشخص می شود.

فوایدی که سولتان می تواند برای بدن به ارمغان بیاورد واقعاً بسیار زیاد است، همچنین به این دلیل که یک غذای انرژی زا و دوست سلامت ماهیچه ها و استخوان ها است.

طرز تهیه کشمش

در میان مهمترین خواص، به عنوان مثال، ملین ها را می یابیم، که به لطف فیبرهای محلول تشکیل دهنده سلطان ها می توانند “انتقال روده” را تسهیل کرده و به سلامت روده کمک کنند.

علاوه بر این، از آنجایی که این ماده غذایی سرشار از کلسیم است، به حفظ سلامت استخوان‌ها و ماهیچه‌ها کمک می‌کند و در عین حال به بدن در کاهش سطح کلسترول کمک می‌کند (سلطان‌ها به کاهش تولید «کلسترول درون‌زا» کمک می‌کنند و در عین حال «کاهش کلسترول» را انجام می‌دهند. ” عمل).

تحقیقات علمی متعدد در بخش مواد غذایی فواید تغذیه ای بیشتری را برجسته کرده است و نشان می دهد که چگونه سلطان ها حتی می توانند فشار خون را به سطوح مطلوب تنظیم کنند، “تولید انسولین” را کاهش دهند و آن را در سطوح طبیعی حفظ کنند و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عالی و طبیعی عمل کنند.

غذا در برابر کم خونی، به لطف وجود آهن (غذایی است که همچنین قادر به انجام یک اثر ضد توموری و هیپوکلسترولمی “بر متابولیسم گلوکز” است).

در نهایت دوستداران ورزش با توجه به اینکه به لطف وجود کربوهیدرات و پتاسیم، این ماده غذایی قادر به جلوگیری از خستگی جسمی و مقابله با خستگی عضلات است، سلطان را یک متحد عالی برای زیبایی و سلامت خواهند یافت.