استفاده از چای کله مورچه ای در جوهر خودنویس

انواع چای چیست؟
به لطف تکنولوژی تولید امروزی، انواع چای جایگزین زیادی وجود دارد در ابتدا می توان به دو گونه اصلی چای سبز و چای سیاه اشاره کرد که با توجه به فرآیندهایی که چای پس از برداشت طی می کند متفاوت است.

چای سیاه، که پرمصرف ترین نوع چای است، حاوی مقدار زیادی تئین است، در حالی که چای سبز حاوی کافئین بیشتری نسبت به قهوه است.
چای سفید که بدون هیچ گونه فرآیند تخمیری تولید می شود، نوع دیگری است که از گیاه چای به دست می آید.
در مقایسه با طعم علفی تر موجود در چای سبز، چای کله مورچه ای هنگام نوشیدن طعمی شبیه خربزه در کام می گذارد.
وقتی چای سفید دم می‌شود، رنگ زرد روشنی دارد.

چای
به غیر از چای سفید که نوعی چای گران قیمت است، نوعی چای به نام اولانگ نیز وجود دارد که تخمیر کمتری دارد و بین چای سبز و چای سیاه قرار دارد.
در خاور دور انواع مختلفی از چای معطر وجود دارد، مانند چای اولانگ که بیشتر توسط ژاپنی ها مصرف می شود نوع دیگری به نام چای Pu-Erh وجود دارد که در چین استفاده می شود و طعمی خاکی دارد.
Pu-Erh که در اصل یک نوع چای سبز است، با برگ های قرمز آن از فرآوری و نگهداری طولانی مدت آن به عنوان زیرگونه چای سیاه نیز طبقه بندی می شود.
در بعضی جاها از چای Pu-Erh به عنوان چای قرمز یاد می شود.
به غیر از گیاه چای، چای بسیاری از گیاهان مانند رازیانه و نعناع در دسته بندی جداگانه ای از انواع چای است.

کالری چای و ارزش غذایی
برگ های چای که در منطقه دریای سیاه شرقی به ویژه در ریزه تولید می شود به دلیل خواص ظریفی که دارد در هر آب و هوا و خاکی رشد نمی کند.

در حالی که اولین تولید چای خشک در مقیاس بزرگ در ترکیه در سال 1938 در ریزه آغاز شد، پس از ارائه اولین تولید، چای به صورت رایگان در فروشگاه های چای ریزه در بین مردم توزیع شد.

با توجه به ارزش غذایی چای که بعدها تبدیل به یک عادت بزرگ شده است، دارای محتوای غنی از روی، منیزیم، آهن و فسفر است، در حالی که ارزش کالری 10 گرم چای خشک 27 کیلو کالری است.

چای که سرشار از مواد معدنی است برای رفع نیازهای شما مانند ویتامین D کافی نیست، متاسفانه در تجزیه و تحلیل گیاه چای ویتامین وجود ندارد.