استفاده از لامپ ال ای دی دایره ای برای پخت سریع تر غذا در فر

پارامترهای فنی ده منبع LED منتخب، متفاوت از نظر شکل، قدرت، دمای رنگ، شاخص رندر رنگ و حتی برند سازنده، مشخص شد. برای هر منبع آزمایش شده، روشنایی، یکنواختی روشنایی، درخشندگی درخشان و درجه تابش نور تعیین شد و یک ارزیابی ذهنی از شرایط نوری ایجاد شده توسط این منابع انجام شد.

نتایج و نتیجه گیری:
نشان داده شده است که اکثر منابع لامپ ال ای دی دایره ای آزمایش شده دید و راحتی بصری خوبی را ارائه می دهند، اما در عین حال، در صورت استفاده نادرست، می توانند باعث تابش خیره کننده غیرقابل قبول شوند.

مشخص شد که استفاده مناسب و انتخاب سنجیده منبع LED با در نظر گرفتن شار نوری، دمای رنگ، شکل و همچنین برند سازنده که کیفیت و کلاس ایمنی منبع LED را تضمین می کند، بسیار مهم هستند.

هدف مطالعه:

هدف از این مطالعه شناسایی ویژگی‌های لامپ‌های LED و تأثیر آن‌ها بر توانایی‌های ادراکی و احساس انسان بود.

مواد و روش ها:
پارامترهای فنی این منبع نور LED انتخاب شده تعیین شد منابع با توجه به شکل، دمای رنگ، شاخص رندر رنگ و همچنین نام سازنده با یکدیگر متفاوت بودند.

برای هر یک از منابع نور مورد تجزیه و تحلیل، روشنایی، یکنواختی نور، درخشندگی نور و درجه تابش خیره کننده تعیین شد علاوه بر این، همچنین یک ارزیابی ذهنی از شرایط نوری ایجاد شده توسط آن منابع روشنایی انجام شد.

نتایج و نتیجه گیری::
نتایج مطالعه نشان داده است که اکثر منابع نور مورد تجزیه و تحلیل با دید و راحتی دید مناسب در اختیار کاربران خود قرار می دهند، اما از سوی دیگر، در صورت استفاده نامناسب، ممکن است دلیل تابش خیره کننده غیرقابل قبول باشند.

بیان شده است که استفاده مناسب و قبل از آن – انتخاب خوب فکر شده از منابع نور LED بسیار مهم است باید شار نور، دمای رنگ، شکل و همچنین سازنده را در نظر گرفت که کیفیت و کلاس ایمنی منبع نور LED را تضمین می کند.