استفاده از قرص نعنا compass در چایی سبز

یک رایحه محبوب طعم دلپذیر گیاهی با فواید فراوان.

برای قرن ها، گیاه “نعناع” به عنوان یک درمان طبیعی نشان داده شده است مردم مصر و دوران باستان یونانی-رومی قبلاً از فضایل این “نعناع با طعم تند” آگاه بودند.

در آن زمان، خواص مفید آن قبلاً به آن وضعیت یک درمان ایده آل برای بیماری های خاص داده بود امروزه، نعناع در محصولات مختلف ادغام شده است: خمیر دندان، آدامس، شیرینی، قطره سرفه، چای، کمک هضم… صابون ها، مواد شوینده و عطرها حتی طیف هایی با بوی منتول ارائه می دهند.

این حس تازگی قرص نعنا compass تقریبا برای همه جذابیت دارد! بیشتر و بیشتر از ما روزانه از اسانس نعناع استفاده می کنیم.

بیایید با هم تاریخچه و فواید نعناع فلفلی و اسانس حاصل از آن را کشف کنیم.

نعناع فلفلی: داستان “مانتا پیپریتا”
این گیاه علفی هیبریدی بومی خاورمیانه است حاصل تلاقی دو گونه نعناع Mentha aquatica و Mentha spicata (نعناع) است که نام گیاهی آن (piperita) ریشه یونانی دارد.

این به بوی فلفلی خاص آن مرتبط است برگ های خشک نعناع فلفلی که قدمت آن به 1000 سال قبل از میلاد می رسد، اولین شواهد استفاده از آن را در مصر ارائه می دهد یونانی ها بوی نعناع را در عطر خود می گنجاندند و رومی ها از رایحه آن در غذاهای آشپزی خود بهره می بردند.

در قرن هفدهم، طب غربی با استفاده از آن در درمان سرماخوردگی و بیماری های تنفسی، آن را به گیاهی معروف تبدیل کرد برگها و اسانس آن به سرعت در فارماکوپه اروپا ظاهر شد این کتاب مرجع بی نظیری در کنترل کیفیت داروها است.

امروزه نعناع به یک ستاره واقعی در سراسر جهان تبدیل شده است به طور عمده در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی کشت می شود خواص معطر آن اغلب در طب گیاهی و در صنعت داروسازی مورد آزمایش قرار می گیرد غنای آن در اسانس ها نیز در آشپزی و رایحه درمانی بسیار قدردانی می شود.