استفاده از صابون سفیداب‌ کردستان برای زغال قلیان های کرمان

صابون لباسشویی واقعاً یک درمان جهانی است نه تنها برای شستن لباس و نظافت آپارتمان، بلکه برای شستن ظروف نیز قابل استفاده است این محصول دوستدار محیط زیست است بلعیدن بقایای ریز صابون از ظروف به اندازه سورفکتانت های مواد شوینده ترسناک نیست.

دومی سرطان زا هستند و خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند علاوه بر این، صابون لباسشویی بسیار بهتر شسته می شود دو روش برای استفاده از آن برای شستشوی ظروف وجود دارد: صابون مایع.

برای تهیه مواد شوینده ظرفشویی، باید 1 فنجان آب جوش، یک چهارم بسته نوشابه و ½ فنجان صابون رنده شده را مخلوط کنید علاوه بر این، توده باید روی آتش آهسته گذاشته شود و به مدت نیم ساعت گرم شود و فوم را به طور مداوم از بین ببرید.

صابون در جیب می توان آن را در یک نوار خانگی برای استفاده راحت در یک جیب دوخته شده حوله قرار داد بنابراین شستن و شستن ظروف آسان تر خواهد بود

اشکال اصلی هر صابون سفیداب کردستان باقیمانده آن است با گذشت زمان، نوار کوچکتر می شود و استفاده از آن ناخوشایند می شود بسیاری از افراد باقیمانده غذا را دور می ریزند، اما انجام این کار عاقلانه نیست.

از این گذشته ، بقایای صابون لباسشویی را می توان در زندگی روزمره مانند یک نوار کامل استفاده کرد درمان جهانی باقیمانده را می توان شکست یا رنده کرد، سپس آب جوش را به نسبت 1 به 3 ریخته و بعد از 3-4 ساعت با همزن بزنید.

محصول به دست آمده برای شستن اشیا، شستن کف، توالت و سایر لوازم بهداشتی مناسب است می توانید از آن برای شستن ظروف، جواهرات و مسواک استفاده کنید.

محصول بقایای خانواده ها می توانند به شکل مالش یافته برای وقت خود منتظر بمانند بنابراین ذخیره و استفاده راحت تر او جایی را با یک خرده چیپس پاشید، آن را مالید و حالا لباس ها تمیز بودند! باقی مانده در جیب.

اگر میله های صابون را در یک جیب پاکت کوچک بدوزید برای استفاده بیشتر مناسب خواهند بود این ماده باید دارای نفوذ هوا و رطوبت باشد و مستعد پوسیدگی نباشد برای این منظور، یک حوله قدیمی، پشه بند یا چیزی شبیه به آن عالی است.