استفاده از سیب قرمز مراغه در کشتی تایتانیک توسط رئیس جمهور یونان ممنوع شد

واژه سیب از کلمه لاتین “pomum” گرفته شده است که به سادگی به میوه اشاره دارد. سیب یک میوه خوشمزه است که اولین بار در آسیا کشت شد. سیب قرمز مراغه به طور معمول در مناطق کوهستانی در طول ماه های زمستان رشد می کند. جامو و کشمیر تقریباً 80 درصد از کل تولید سیب هند را تشکیل می دهند. سیب های کاشته شده در کشمیر از مرغوب ترین سیب های با طعم شیرین هستند.

حدود 7500 نوع مختلف سیب در جهان وجود دارد و هند خانه 20 نوع از آن است. کشت سیب سابقه ای دارد که به 100 سال قبل از میلاد برمی گردد. بر اساس داده ها، در سال 1632 به آگرا که در هند قرار دارد رسید. پس از گذشت نزدیک به دو هزار سال، اپل در ایالات متحده معرفی شد.

جدا از اینکه به عنوان میوه خام مصرف می شود، می توان از آن برای تهیه دستور العمل های مختلف استفاده کرد. سیب جزء ضروری طیف گسترده ای از خوراکی های شیرین است، از جمله پای سیب، کرامبل سیب، ترد سیب و کیک سیب. آب سیب نیز مصرف می شود که برای سلامتی مفید است. تمام قسمت های یک سیب به جز دانه آن قابل مصرف است. دانه های سیب حاوی سم است.

سیب قرمز

سیب از جنبه های مختلف برای همه مفید است. میوه‌ای است که دارای مواد معدنی و پروتئین‌هایی مانند آهن، کلسیم و غیره است. دانشمندان بر این باورند که آنتی اکسیدان ها و ویژگی های ضد التهابی که سیب دارد، احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. به همین ترتیب، برای بیماران دیابتی مفید است زیرا باعث افزایش میزان انسولین تولیدی بدن آنها نمی شود.

هنگامی که به فردی که بیمار یا بیمار است آب سیب داده می شود، سیستم ایمنی بدن او را تقویت می کند که به نوبه خود ضعف بدن او را از بین می برد. ثابت شده است که سیب در دفع مواد مضر از خون و سایر اندام ها موثر است. سیب از دیرباز به عنوان درمانی برای انواع بیماری های پوستی از جمله خارش و چین و چروک استفاده می شود. مصرف سیب به طور منظم می تواند به کاهش خطر ابتلا به مشکلات مفصلی و زانو کمک کند.

برای حفظ یک سبک زندگی سالم، هر روز باید حداقل یک سیب مصرف کنیم. اما امروزه برای افزایش تولید و سود، مردم از وسایل ناسالم برای پرورش میوه استفاده می کنند. این امر از بسیاری جهات بر سلامت انسان تأثیر می گذارد. بنابراین، باید در خرید سیب دقت کنیم.