از بین رفتن سیم برق دو رشته سفید توسط کامیون بار بری!

این سیم ها معمولاً با مس ساخته می شوند و برای عایق کاری سیم پی وی سی که نوعی پلاستیک است استفاده می شود در بازار، آنها را می توان در گزینه هایی یافت که تا 750 ولت را پشتیبانی می کنند و کاربردهای آنها در تابلوهای برق، دوش ها، پریزها و تاسیسات مسکونی ساخته شده است.

ویژگی اصلی این گزینه انعطاف پذیری کمی است، بنابراین سیم برق دو رشته سفید در هنگام نصب نباید بارها تا شود. علاوه بر این، می توان آن را در ضخامت های 1.5 میلی متر مربع تا 10 میلی متر مربع یافت.

کابل‌های برق از هادی‌های کوچکی تشکیل شده‌اند که به هم متصل شده‌اند و باعث انعطاف‌پذیری بیشتر آن‌ها می‌شوند. علاوه بر این، آنها از زوایای بسته در تاسیسات الکتریکی پشتیبانی می کنند و چکش خواری آنها به آنها اجازه می دهد تا در معرض انحناها و خمیدگی های تیز قرار گیرند، بدون اینکه به کیفیت مواد آسیبی وارد شود.

انواع سیم ها و کابل های برق با توجه به سطح عرضی آنها طبقه بندی می شوند. بنابراین، هر چه مقدار جریان الکتریکی رانده شده توسط کابل بیشتر باشد، هادی دارای سطح مقطع بزرگتری است.

از نظر فنی، یک کابل لنگر توسط سیم های پیچ خورده تشکیل می شود که ممکن است عایق باشند یا نباشند. در استاندارد ABNT NBR NM 280، کلاس های زنجیر با تمام درجات انعطاف پذیری تعیین می شوند.

این گزینه معمولا از مس ساخته شده و دارای عایق پی وی سی می باشد این کابل در بازار در دو سطح عایق 750 ولت و 1 کیلو ولت یافت می شود. کاربردهای آن از تاسیسات مسکونی تا صنعتی را شامل می شود.

این نوع کابل از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است زیرا مانند انعطاف پذیرترین مواد ساخته می شود تفاوت بزرگ آنها در این است که به طور کلی این جایگزین توسط دو یا چند کابل تشکیل می شود و همچنین دارای محافظ PVC معمولی، حفاظت مکانیکی و یک لایه عایق دیگر است.