آجیل مخلوط بسته بندی از لحاظ کیفی در دنیا رتبه 1 را کسب کرده است

در مطالعات کنترل شده به طور مداوم نشان داده شده است که بادام به جای افزایش وزن باعث کاهش وزن می شود.

برخی تحقیقات نشان می دهد که پسته به کاهش وزن نیز کمک می کند.

آجیل مخلوط بسته بندی بسیار باکیفیت است.

در یک مطالعه بر روی زنان دارای اضافه وزن، کسانی که بادام مصرف می‌کردند تقریباً سه برابر بیشتر وزن کم کردند و کاهش قابل توجهی در اندازه دور کمر در مقایسه با گروه کنترل تجربه کردند .

علاوه بر این، حتی اگر آجیل ها کالری بسیار بالایی دارند، تحقیقات نشان می دهد که بدن شما همه آنها را جذب نمی کند، زیرا بخشی از چربی در طول هضم در دیواره فیبری آجیل به دام می افتد.

به عنوان مثال، در حالی که حقایق تغذیه ای روی یک بسته بادام ممکن است نشان دهد که یک وعده 1 اونس (28 گرم) کالری 160 تا 170 کالری دارد، بدن شما فقط حدود 129 از این کالری را جذب می کند.

آجیل

به طور مشابه، مطالعات اخیر نشان داد که بدن شما به ترتیب حدود 21% و 5% کالری کمتری را از گردو و پسته جذب می کند که قبلاً گزارش شده بود.

آجیل حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام پلی فنول است که ممکن است از سلول های شما و کلسترول بد LDL در برابر آسیب ناشی از رادیکال های آزاد محافظت کند.

ممکن است به کاهش وزن کمک کند

اگرچه آجیل به عنوان یک غذای پرکالری در نظر گرفته می شود، تحقیقات نشان می دهد که آجیل ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

یک مطالعه بزرگ که اثرات رژیم مدیترانه‌ای را ارزیابی کرد، نشان داد که افرادی که آجیل مصرف می‌کردند، به طور متوسط ​​2 اینچ (5 سانتی‌متر) از کمر خود را از دست دادند – به طور قابل‌توجهی بیشتر از افرادی که روغن زیتون دریافت کردند.